Loading...

مدیرعامل سایپا: امسال 20 هزار خودرو به آفریقا صادر می‌کنیم!

دسته بندی : اخبار روز کد خبر :69516
1403/02/09
3582

مدیرعامل سایپا: امسال 20 هزار خودرو به آفریقا صادر می‌کنیم!

مدیرعامل سایپا: امسال 20 هزار خودرو به آفریقا صادر می‌کنیم!


<?xml encoding="utf-8" ?>

افتتاحیه رویداد ایران اکسپو 1403 در روز 8 اردیبهشت انجام شد و تا روز 12 اردیبهشت نیز ادامه خواهد داشت. این رویداد، ششمین دوره از رویدادهای ایران اکسپو محسوب می‌شود و کماکان، هدف اصلی آن همچون سال‌های گذشته، نمایش توانمندی‌های صادراتی کشور ایران است.

در حاشیه مراسم افتتاحیه ایران اکسپو، مدیرعامل گروه سایپا این رویداد را در نمایش توانمندی‌های صادراتی در حوزه خودرو موثر دانست و بیان کرد: «ما در حال حاضر برنامه‌ریزی صادرات 20 هزار خودرو را در سال جاری در دست داریم و از آنجا که تنها خودروساز ایرانی‌ای هستیم که خودروهای اقتصادی تولید می‌کند، بازار آفریقا را بازاری با پتانسیل بالا برای خودروهای اقتصادی خود می‌بینیم.»

ایران اکسپو 1403ایران اکسپو 1403

جواد توسلی‌مهر این رویدادها را به دلیل شناساندن پتانسیل‌ها و بازارهای صادراتی جدید حائز اهمیت توصیف کرد و گفت: از محاسن چنین رویدادهایی شناخته شدن بازارهای صادراتی هرچه بیشتر است. متقابلا، بازارهای هدف نیز درباره محصولات ما اطلاعات کسب می‌کنند و این می‌تواند تعامل خوبی را برای صادرات محصول بسازد.

گروه خودروسازی سایپا با تازه‌ترین دستاوردهای خود در زمینه تولید خودروهای تجاری و سبک، موتورهای داخلی و ایرانی، قطعات خودرو و آخرین یافته‌های تحقیقاتی-صنعتی خود در این نمایشگاه مهم حضور پیدا کرده است. با توجه به اظهارات مدیرعامل گروه سایپا، باید دید تعاملات تجاری ایران و آفریقا در زمینه صادرات خودرو در آینده به کجا خواهد رسید.