Loading...

مدیران خودرو 777، تنها نماینده صنعت خودرو ایران در اجلاس ایران و آفریقا

دسته بندی : اخبار روز کد خبر :69518
1403/02/09
2919

مدیران خودرو 777، تنها نماینده صنعت خودرو ایران در اجلاس ایران و آفریقا

مدیران خودرو 777، تنها نماینده صنعت خودرو ایران در اجلاس ایران و آفریقا

دومین دوره اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا از صبح روز ۷ اردیبهشت شده است و مدیران خودرو ۷۷۷ نیز به عنوان تنها نماینده صنعت خودرو کشور در نمایشگاه جانبی این اجلاس حضور دارد.

با توجه به همزمانی اجلاس ایران و آفریقا و برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴، تهران از پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ میزبان تعداد زیادی از مقامات اقتصادی خصوصی و دولتی ۳۵ کشور آفریقایی است.

اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا در شرایطی آغاز می‌شود که به دعوت دولت جمهوری اسلامی ایران، مقامات پرشماری از ۳۵ کشور آفریقایی به ایران آمده‌اند و قرار است در ۱۲ زمینه مختلف از جمله صنعت، معدن، نفت و گاز و پتروشیمی، برق و انرژی، گردشگری، بانک، عمران و شهرسازی، فناوری اطلاعات و… مبادلات بین طرفین تسهیل شود.

نمایندگی مدیران خودرو ۷۷۷، به دنبال همکاری بین‌المللی

با توجه به زمینه‌های متنوع در راستای همکاری تجاری بین ایران و ۳۵ کشور آفریقایی در زمینه‌های سرمایه‌گذاری و صادرات و واردات، نمایندگی مدیران خودرو ۷۷۷ نیز فرصت را مغتنم شمرده و در نمایشگاه جنبی این اجلاس واقع در سازمان مدیریت صنعتی حضور می‌یابد.

از جمعه هفتم تا دهم اردیبهشت در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی، غرفه مدیران خودرو ۷۷۷ پذیرای گروه‌های تجاری و مقامات آفریقایی و همچنین نهادها و ارگان‌های دولتی و خصوصی کشوری هستند که تمایل به آشنایی بیشتر با صنعت و تجارت خودرو در ایران دارند.

غرفه مدیران خودرو ۷۷۷ در این رویداد، یکی از بهترین و جدیدترین محصولات خود یعنی اکستریم VX را به نمایش گذاشته و کارشناسان فروش و طرح جایگزینی خودرو از این نمایندگی نیز آماده پاسخگویی به مهمانان این برنامه خواهند بود.

مدیران خودرو به عنوان ویترین جذاب صنعت ساخت و مونتاژ خودرو در ایران، قطعا یکی از جذاب‌ترین غرفه‌های این نمایشگاه خواهد بود و برای نخستین بار است که یک نماینده از صنعت خودرو در این نمایشگاه حاضر می‌شود.

نمایندگی مدیران خودرو ۷۷۷ هم‌اکنون با ۵ شعبه در استان تهران و البرز آماده ارائه کلیه خدمات از مرحله ثبت نام تا فروش نقدی و فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو و خدمات پس از فروش و جایگزینی خودروهای نو به جای کارکرده است.

همچنین خدمات فروش نمایندگی مدیران خودرو ۷۷۷، هفت روز هفته از طریق ۴ کارشو و شوروم برای برندهای ام وی ام، فونیکس و اکستریم نیز در دسترس مشتریان است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۲ رای