Loading...

از تمام ظرفیت‌ها برای جذب علاقه‌ مندان موتورسواری استفاده می‌کنیم

از تمام ظرفیت‌ها برای جذب علاقه‌ مندان موتورسواری استفاده می‌کنیم

از تمام ظرفیت‌ها برای جذب علاقه‌ مندان موتورسواری استفاده می‌کنیم

مدیر شعب شبکه فروش و خدمات پس از فروش مجموعه نیروموتور شهرک اتومبیل گودرزی، طی حکمی ازسوی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی تهران به سِمت سرپرست کمیته موتورهای همگانی استان تهران منصوب شد.

شهرک اتومبیل گودرزی به‌عنوان بزرگ‌ترین مجموعه خودرویی در پایتخت و استان البرز که نماینده رسمی برندهایی چون ایران‌خودرو، سایپا، مدیران‌خودرو (فونیکس و ام‌وی‌ام)، بهمن‌موتور، آمیکو، دایچی، تیگاردموتور، BM Cars و صنایع خودروسازی ایلیاست، یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های فروش و خدمات پس از فروش مجموعه نیروموتور را نیز در اختیار دارد.

میثم فراهانی، مدیر شعب شبکه فروش و خدمات پس از فروش مجموعه نیروموتور شهرک اتومبیل گودرزی با اشاره به این موضوع که تورهای موتورسواری زین‌پس با مجوزهای اخذشده به صورت مستمر برگزار خواهند شد، گفت: در حکم اعطاشده بر لزوم به‌کارگیری تمام ظرفیت‌ها برای جذب علاقه‌مندان و تشویق حامیان این رشته تاکید شده است.

وی در ادامه افزود: تمام خریداران محصولات نیروموتور، فارغ از این‌که از شعبات گودرزی موتورسیکلت خود را تهیه کرده باشند یا خیر، با رعایت قوانین می‌توانند در این تورها شرکت کنند.

مدیر شعب نیروموتور شهرک اتومبیل گودرزی با اشاره به این موضوع که این مجموعه برای همه گروه‌های موتورسوار، حکم صادر خواهد کرد و تمام مراسم‌ها به صورت قانون‌مند و منضبط برگزار خواهد شد، ادامه داد: برای حضور در این تورها، داشتن گواهینامه موتورسیکلت، همراه داشتن کلاه ایمنی و همچنین برخورداری موتورسیکلت‌ها از پلاک سالم و غیرمخدوش لازم و ضروری است.

همچنین زمان و مکان برگزاری تورها به صورت کاملا رایگان و برای بالا بردن سطح فرهنگ موتورسواری کشور از طریق کانال‌های فضای مجازی این مجموعه به اطلاع علاقه‌مندان می‌رسد. لازم‌به ذکر است مجموعه شعب نیروموتور شهرک اتومبیل گودرزی، متشکل از 7 شعبه فروش و 5 شعبه ارائه خدمات پس از فروش در استان‌های تهران و البرز قرار دارد. این شعب و مراکز با بیش‌از 60 پرسنل مجرب، آماده ارائه خدمات به مشتریان و خریداران موتورسیکلت در این دو استان هستند.

مجموعه نیروموتور یکی از معتبرترین و قدیمی‌ترین شرکت‌های تولیدکننده موتورسیکلت در کشور است.

این شرکت محصولات برندهای یاماها، TVS ،Galaxy و برند اختصاصی نیروموتور را به بازار عرضه می‌کند. همچنین طیف گسترده‌ای از موتورسیکلت در کلاس‌های متنوعی همچون موتورشهری، موتوراسکوتر، موتوربرقی، اسکوتر، موتورسیکلت کاپ، موتورورزشی، موتور مسافرتی، چهارچرخ، کافه‌ریس و موتورهای تریل و آفرودی را در سبد محصولات خود عرضه می‌کند.

نمایندگی‌های فروش نیروموتور در مجموعه شهرک اتومبیل گودرزی در سعادت‌آباد، فتح، کرج ، تهرانسر، شهریار، اسلامشهر و کاشانی واقع شده‌اند.

تمام این نمایندگی‌ها به صورت یکپارچه موتورسیکلت‌های متنوعی را با شرایط مناسب به مشتریان ارائه می‌کنند. همچنین با خرید موتورسیکلت موردنظرتان از شعب گودرزی می‌توانید موتورسیکلت خود را درب منزل بصورت رایگان تحویل بگیرید.

شهرک اتومبیل گودرزی تلاش کرده است تا شبکه گسترده‌ای را برای ارائه موتورسیکلت و خدمات پس از فروش به مشتریان فراهم کند تا هر کسی بتواند در نزدیک‌ترین مکان به منزل یا محل کار خود، موتورسیکلت موردنظرش را در یکی از شعب نمایندگی نیروموتور گودرزی انتخاب و خریداری کند.

مشتریان و علاقه‌مندان به این وسیله‌نقیله با مراجعه به هر یک از نمایندگی‌های نیروموتور گودرزی می‌توانند موتورسیکلت موردنظرشان را پس از انتخاب بین چند نمونه، به صورت رایگان تست کرده و درنهایت آن را به صورت نقد یا اقساط خریداری کنند.

در نمایندگی‌های نیروموتور شهرک اتومبیل گودرزی، علاوه‌بر ارائه گارانتی یک‌ساله (یا 10هزار کیلومتر) برای تمام موتورسیکلت‌ها انواع خدمات فروش و نصب اکسسوری و تیونینگ به متقاضیان ارائه می‌شود. همچنین در این مراکز و شعب، تمام موتورسیکلت‌ها به صورت تحویل آنی به مشتریان عرضه می‌شوند.