Loading...

مرکز نوآوری ۶۰ میلیون یورویی «میشلن»

دسته بندی : اخبار روز کد خبر :69533
1403/02/09
2804

مرکز نوآوری ۶۰ میلیون یورویی «میشلن»

مرکز نوآوری ۶۰ میلیون یورویی «میشلن»

این مجموعه‌ها شامل مرکز اعتبارات کشاورزی یا «Crédit Agricole» فرانسه، بانک سرزمین یا « Banque des Territoires»، بانک پس‌انداز اوورن لیموزین یا « Caisse d’Epargne Auvergne Limousin » و درنهایت «Puy-de-Dôme Clermont Auvergne Métropole» به‌عنوان زیرمجموعه‌ای از وزارت اقتصاد فرانسه هستند و کلرمون‌فران محل احداث دفتر مرکزی میشلن خواهد بود. ذی‌نفعان این مشارکت در مجموع ۶۱ میلیون یورو را کنار گذاشته‌اند تا به توسعه محصولات میشلن کمک کنند.

این مرکز قرار است به نقطه همگرایی برای فعالان کسب و کار و نوآوری در تایر تبدیل شود و روزانه 2500 نفر را در خود جای دهد که شامل ایجاد 40 شغل مستقیم می‌شود. قرار است مرحله ابتدای این مرکز در دسامبر 2025 افتتاح شود. در سایت 42 هکتاری آتی میشلن که به سرعت در حال طی کردن مراحل تکمیل و تحول است، شاهد مشارکت مجموعه Z Architecture به عنوان طراح معماری هستیم که قصد دارد هویت جدیدی را ایجاد کند.

به غیر از پنج شرکت اصلی یادشده ، 50 شرکت ثانویه نیز در این برنامه مشارکت دارند که اکثر آنها شرکت‌های منطقه‌ای و همچنین 150 شریک محسوب می‌شوند. آنها در حال ساخت پنج خوشه ساختمانی در یک زمین واحد و چندوجهی هستند. این مرکز را می‌توان به عنوان «شهری درون‌شهر» توصیف کرد که فرصت‌هایی برای کار، خواب، صرف غذا، استراحت و بحث درباره ایده‌ها را فراهم می‌کند.

استفاده از چوب، هم در خود سازه و هم در کناره‌های آن برای فضاهای داخلی و خارجی فودکورت، روی شیروانی‌های جنوبی، فضاهای کاری که به‌طور یکپارچه با فضای سبزی که آسایش حرارتی را در تابستان افزایش می‌دهد، در این مجموعه دیده می‌شود.

معماری و محوطه‌سازی برای محدود کردن استفاده از مواد خام و سیستم‌های انرژی‌بر؛ بهینه‌سازی، محدود و فشرده شده است. در فضای عمومی، پوشش گیاهی به مساحت 11 هزار متر مربع درنظر گرفته شده که عمدتا در باغ‌های داخلی (بین هر سالن) و در میدان گوردون‌بنت تعبیه شده است که منجر به یک بیوتوپ شهری واقعی می‌شود.

شرکت Turing 22 طیف گسترده‌ای از خدمات ازجمله فضای کار مشترک، محل اقامت، فودکورت با پنج کیوسک غذا، بار، نانوایی، سالن بدنسازی، سالن زیبایی و استودیو ظبط را ارائه می‌دهد. بر اساس طرح‌های بنیان‌گذاران، این مرکز نه فقط یک فضای فیزیکی بلکه محل ملاقات یک جامعه متعهد خواهد بود که نشاط اقتصادی آن را به‌طور چشمگیری افزایش می‌دهد.

این مکان میزبان مشاغل با هر اندازه و ذی‌نفعان نوآوری است که ارزش‌های مشترکی دارند و پروژه‌هایی را برای ایجاد تاثیر مثبت توسعه می‌دهند. این پروژه یکی از چهار ستون پارک کاتاروکس است، پروژه‌ای عظیم که توسط میشلن برای دمیدن روح تازه به فضای خالی در سایت تاریخی کاتاروکس در شهر مرکزی کلرمون‌فران در حال انجام آن است.