معاون بهداشت وزارت بهداشت با اعتقاد بر اینکه خودروسازان مانع رشد جمعیت هستند، اعلام کرد سالانه ۲۰ هزار نفر در تصادفات کشته میشوند.
بیت ران – علیرضا رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه مهمترین چالش جوانی جمعیت، در اولویت نبودن آن برای برخی از مسئولان است، اظهار کرد: شاید برخی مسئولان در مورد جمعیت، شنیدهباشند اما هنوز دغدغه اصلی و اولویت اول آنها نیست در حالی که وقتی به پیامدهای آن فکر کنیم، متوجه میشویم که اولویت اول و اصلی ایران، جمعیت است.
بیشتر بدانید: کرولا سایپا Elit 1.8 به بازار میآید / قیمت و مشخصات فنی
بیشتر بدانید: ایگل هاچ بک کرمان موتور معرفی شد / رقیب پژو ۲۰۷ را بشناسید
در کانال آپارات بیت ران ببینید:
علیرضا رئیسی با بیان اینکه همه علتهای کاهش جمعیت باید برطرف شوند تا بگوییم جمعیت بهسمت رشد حرکت میکند، گفت: سادهانگارانه است که بگوییم مثلا غربالگری یا وسایل پیشگیری را حذف میکنیم، جمعیت افزایش مییابد. این عوامل شاید سهمی داشته باشند اما این استدلال نادرست است.
معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه وزارت بهداشت بهتنهایی قادر به حل معضل جمعیت نیست، گفت: سالانه ۲۰ هزار نفر در حوادث جادهای جان خود را از دست میدهند که سهم قابلتوجهی از این قربانیان، جوانان مولد هستند. وضعیت جادهها، فرهنگ رانندگی و خودروها باید بهتر شود. خودرو هم باعث مرگومیر جوانها در جادهها میشود و هم بهدلیل نقص در سوختن بنزین، آلودگی ایجاد میکند، بنابراین باید خودروسازان را بهعنوان مانع رشد جمعیت در نظر گرفت.
بیشتر بدانید: تست GAC GS3 توسط بیت ران انجام شد / اسپرتترین کراس اوور چینی را بشناسید
بیشتر بدانید: کراس اوور KP21 کرمان موتور در راه بازار / رقیب کرمانی ریرا آمد!
در کانال آپارات بیت ران ببینید:
رئیسی تصریح کرد: خودروسازان با ما جلسهای برای بهبود وضعیت خودرو نمیگذارند، اما وزارت صنعت، معدن و تجارت جلساتی با آنها داشته است. کسی حریف خودروسازان داخلی نمیشود و جلساتی که با آنها برگزار میشود، تأثیری در بهبود کیفیت ندارد؛ چون مونتاژکار داخلی هستند. درست است که خطای انسانی در بروز حوادث جادهای و ترافیکی نقش اصلی را دارد اما کیفیت پایین خودرو در زمینه ایمنی هم نقش مهمی دارد همچنین ۶۰ درصد علت آلودگی هوا ناشی از خودروهاست.
وی با تأکید بر این نکته که وزارت بهداشت بهعنوان مسئول سلامت جمعیت است، افزود: نرخ امید به زندگی در ابتدای انقلاب ۵۵سالگی بود و حالا امید به زندگی در کشور افزایش یافتهاست و جمعیت بیشتری زندهمیمانند و زندگی میکنند. وزارت بهداشت تنها دستگاهی است که بیشتر از تکالیف خود در قانون جوانی جمعیت، عمل کردهاست اما هنوز نگران جمعیت هستیم چون حتی اگر ۱۰۰درصد وظایف خودمان را در وزارت بهداشت انجام دهیم، جمعیت کشور افزایش پیدا نمیکند چراکه حل مسئله جمعیت با رویکرد خطی و تکبعدی، قابل حل نیست.
در کانال آپارات بیت ران ببینید:
بررسی و تست ریرا ایران خودرو
معایب خودرو ریرا در تست ریرا: لرزش موتور، مشکلات الکترونیکی
تست و بررسی وحشتناک دنا توربو اسپرت تا حد مرگ
تست و بررسی دنا پلاس توربو اتوماتیک
رازهای پژو پارس با موتور جدید ؛ تست پرشیا زیر فشار
سیر تا پیاز خودرو شاهین سایپا در تست فنی
تست دنا جوانان با موتور EFP
مقایسه و تست شاهین و تارا : برنده کدامیک است؟
درگ ایرانی با فرانسوی: تست ریرا در برابر پژو ۲۰۰۸ کدام خودرو سریعتر است؟
نوشته خودروسازان مانع رشد جمعیت هستند / مرگ سالانه ۲۰ هزار نفر در تصادفات اولین بار در بیت ران. پدیدار شد.