ستاد نوسازی ناوگان حملونقل در اطلاعیهای از آغاز ثبتنام طرح ملی نوسازی و جایگزینی موتورسیکلتهای فرسوده در کشور از تاریخ ۲۴ تیر ۱۴۰۴ خبر داد.
به گزارش موتورسیکلت نیوز، ستاد در اطلاعیهای نوشت: احتراماً به اطلاع عموم مالکان محترم موتورسیکلتهای فرسوده در سراسر کشور میرساند، در راستای اجرای طرح ملی نوسازی ناوگان حملونقل شهری، فرآیند ثبتنام جهت نوسازی و جایگزینی موتورسیکلتهای فرسوده از تاریخ 24/04/1404 آغاز میگردد.
در این مرحله، صرفاً مالکان موتورسیکلتهایی با مشخصات زیر امکان ثبتنام خواهند داشت:
- موتورسیکلتهای کاربراتوری با سن بیش از ۶ سال(مدل 1398 به قبل)
- موتورسیکلتهای انژکتوری با سن بیش از ۱۲ سال(مدل 1392 به قبل)
- موتورسیکلتهای برقی با سن بیش از ۱۵ سال (مدل 1389 به قبل)
مالکان واجد شرایط میتوانند از تاریخ اعلامشده با مراجعه به سامانه ثبتنام ستاد نوسازی به نشانی NNHK.IRنسبت به ثبتنام و بارگذاری مدارک مربوطه اقدام نمایند.
تاکید میگردد اطلاعات تکمیلی شامل مدارک مورد نیاز و مراحل انجام فرآیند، همزمان با فعالسازی سامانه ثبتنام در تاریخ 24/04/1404 از طریق همین وبسایت در دسترس خواهد بود.
ستاد نوسازی ناوگان حملونقل شهری کشور
انتهای پیام/
برچسب هاستاد نوسازی ناوگان حملونقل طرح نوسازی موتورسیکلت های فرسوده اشتراک گذاری فیس بوک X لینکدین واتس آپ تلگرام اشتراک گذاری از طریق ایمیل چاپ