Loading...

فیس لیفت نیسان قشقایی با طراحی جدید معرفی شد

دسته بندی : اخبار روز کد خبر :68967
1403/01/30
7202

فیس لیفت نیسان قشقایی با طراحی جدید معرفی شد

فیس لیفت نیسان قشقایی با طراحی جدید معرفی شد

نیسان قشقایی یکی از پیشگامان محبوبیت کراس‌اوورها بود و حالا نسل سوم آن یک به‌روزرسانی را تجربه کرده تا بهتر بتواند با رقبای خود رقابت کند. مهم‌ترین تغییر بیرونی این خودرو در قسمت جلو صورت گرفته است یعنی جایی که جلوپنجره کرومی V شکل و چراغ‌های چنگال شکل حذف شده و جای آن را جلوپنجره‌ای بزرگ‌تر گرفته که با الهام از زره سربازان باستانی ژاپنی طراحی شده است. در طرفین این جلوپنجره هم چراغ‌های جلو به شکل مخفی و دی‌لایت‌های باریکی خودنمایی می‌کند.

نیسان قشقایی

تغییرات در عقب خودرو جزئی‌تر بوده و صرفاً شامل گرافیک جدید چراغ‌های عقب و اصلاح سپر با بخش پایینی اسپرت‌تر می‌شود. نیسان همچنین برای قشقایی نسخه جدیدی بنام N-Design را ارائه کرده است که تریم‌های بیرونی همرنگ بدنه و رینگ‌های 20 اینچی بجای 19 و 18 اینچی را به همراه دارد. بااین‌وجود، در پیشرانه‌ها هیچ تغییری صورت نگرفته است و بنابراین خریداران می‌توانند از بین همان دو نوع پیشرانه قبلی یکی را انتخاب کنند.

نیسان قشقایی

موتور پایه یک نمونه 1.3 لیتری هیبریدی خفیف است که در دو سطح قدرت 140 و 160 اسب بخار قابل انتخاب خواهد بود. نسخه دوم اما E-Power نام دارد و با 190 اسب بخار قدرت ارائه می‌شود. در این نسخه، یک موتور الکتریکی که روی محور جلو قرار دارد خودرو را به حرکت درمی‌آورد و یک پیشرانه 1.5 لیتری بنزینی هم وجود دارد که فقط برای شارژ باطری‌ها در نظر گرفته شده و به چرخ‌ها متصل نیست.

نیسان قشقایی

در داخل قشقایی جدید خریداران از سیستم اطلاعاتی-سرگرمی بروز شده‌ای بهره‌مند خواهند شد که مبتنی بر اندروید است و با دستیار شخصی گوگل ارائه می‌شود. علاوه بر این، نیسان سیستم دید Around View را هم ارائه کرده که از عملکرد سه‌بعدی بهره می‌برد و امکان دیدن خودرو را از هر زاویه‌ای مثل بالا فراهم می‌کند. این سیستم همچنین از قابلیت کاپوت نامرئی و حفظ جای پارک هم برخوردار است که می‌توان جا پارک‌هایی که بیشتر توسط راننده استفاده می‌شود را ذخیره کرده و به‌طور خودکار خودرو را در آنجا پارک کند.

نیسان قشقایی

نسخه فیس‌لیفت قشقایی هم‌اکنون در کارخانه نیسان در بریتانیا تولید می‌شود و به‌زودی راهی نمایندگی‌های فروش در اروپا خواهد شد. بااین‌حال، نیسان قصد عرضه این خودرو را در ایالات‌متحده ندارد تا شکاف بین مدل‌های کیکس و ایکس‌تریل را پر کند.

نیسان قشقایی

نوشته فیس لیفت نیسان قشقایی با طراحی جدید معرفی شد اولین بار در چرخان پدیدار شد.