Loading...

مشخصات تسلا مدل 3 پرفورمنس جدید افشا شد

دسته بندی : اخبار روز کد خبر :68971
1403/01/31
8415

مشخصات تسلا مدل 3 پرفورمنس جدید افشا شد

مشخصات تسلا مدل 3 پرفورمنس جدید افشا شد

وب‌سایت تسلا به‌صورت تصادفی مشخصات و جزئیات خودروی جدید مدل ۳ پرفورمنس را فاش کرد.

تسلا چند ماه پیش نسخه به‌روز شده مدل ۳ را بدون اشاره به مدل مورد انتظار پرفورمنس معرفی کرد. البته با توجه به اینکه یکی از وب‌سایت‌های این خودروساز آمریکایی به‌صورت تصادفی کد منبع پیکربندی مدل ۳ پرفورمنس را فاش کرده بنابراین انتظار داریم این خودرو در آینده نزدیک رونمایی شود. کاربران شبکه‌های اجتماعی فهمیده‌اند که این خودرو از موتورهای برقی پرفورمنس و کاملاً جدیدی استفاده خواهد کرد تا قدرت ترکیبی خودرو به بیش از ۵۰۰ اسب بخار برسد.

البته وب‌سایت تسلا به قدرت دقیق دو موتور برقی خودروی جدید خود اشاره‌ای نکرده اما این برند ادعا می‌کند مدل ۳ پرفورمنس قوی‌ترین نسخه تاریخ این خودرو خواهد بود. بد نیست بدانید مدل قبلی در بهترین حالت ۵۰۵ اسب بخار قدرت داشته است. تسلا خاطرنشان می‌سازد شاسی و سیستم تعلیق خودروی موردبحث را برای ارائه پاسخ‌های تیز به دستورات راننده بهبود بخشیده است. همچنین احساس پدال مدل ۳ پرفورمنس بهتر شده و مدیریت گرمایی نیز برای ارائه عملکرد بهتر ترمز در هر سرعتی تنظیم شده است. تسلا مدل ۳ پرفورمنس جدید از رینگ‌های سبک‌وزن سود می‌برد و لاستیک‌های جدید آن نیز باعث کشش بهتر در سر پیچ‌ها می‌شوند. البته تسلا اشاره‌ای به سازنده این لاستیک‌ها نکرده است.

از نظر تغییراتی ظاهری کاربران متوجه شده‌اند نمای جلو و عقب خودرو اندکی تغییر کرده و دیفیوزر و اسپویلر فیبر کربنی در آن نصب شده‌اند. داخل کابین نیز صندلی‌های کاملاً جدید با بالشتک‌های جانبی بهتر وجود خواهند داشت. به منظور تمایز این خودرو از نسخه‌های ارزان‌تر، تسلا مدل ۳ پرفورمنس به تریم فیبر کربنی با الگوی خاص مجهز خواهد شد. اگرچه اشاره‌ای به صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت این نسخه جدید از مدل ۳ نشده اما مدل قبلی به ۳.۱ ثانیه زمان نیاز داشته است. همچنین شعاع حرکتی مدل پیشین نیز به ۵۰۷ کیلومتر می‌رسد.

کد منبع وب‌سایت تسلا اشاره‌ای به وزن خودرو نداشته هرچند اطلاعات پیشین نشان می‌دهند مدل ۳ پرفورمنس از این نظر تغییری نخواهد کرد و وزن ۱۸۵۵ کیلوگرمی خواهد داشت. همچنین باور بر این است باتری ۸۲ کیلووات ساعتی تسلا نیز دست نخورده باقی می‌ماند هرچند چیزی به‌صورت رسمی تائید نشده است. همین موضوع درباره نام خودرو نیز صدق می‌کند. انتظار می‌رود در روزها یا هفته‌های آینده شاهد رونمایی رسمی این خودرو باشیم.

2024-tesla-model-3-front-interior

میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۲ رای برچسب هااخبار خودرو الکتریکی تسلا مدل 3