Loading...

ثبت‌نام ۳۳هزار نفر در سامانه دوچرخه‌های اشتراکی در مشهد مقدس

ثبت‌نام ۳۳هزار نفر در سامانه دوچرخه‌های اشتراکی در مشهد مقدس

ثبت‌نام ۳۳هزار نفر در سامانه دوچرخه‌های اشتراکی در مشهد مقدس

ثبت‌نام ۳۳هزار نفر در سامانه دوچرخه‌های اشتراکی در مشهد مقدس

تصویر پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز ارسال ایمیل 1 اردیبهشت 1403 20:450 خواندن این مطلب 2 دقیقه زمان میبرد

رئیس کمیسیون ساماندهی حاشیه شهر شورای شهر مشهد گفت: تا به امروز ۳۳هزار نفر در سامانه دوچرخه‌های اشتراکی ثبت نام کرده اند و مدیران این حوزه باید از این ظرفیت استفاده های بهتری داشته باشند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از تسنیم، مجید طهوریان عسکری در حاشیه بازدید از آخرین وضعیت مجموعه دوچرخه‌های اشتراکی بایدو در جمع خبرنگاران گفت: مجموعه هیأت دوچرخه سواری با ظرفیت‌های خود، می‌تواند موضوع دوچرخه اشتراکی را در شهر راهبری بهتری کند.

وی افزود: تا به امروز 33هزار نفر در سامانه دوچرخه های اشتراکی ثبت نام کرده اند و مدیران این حوزه باید از این ظرفیت استفاده های بهتری داشته باشند.

طهوریان با اشاره به اینکه در حوزه دوچرخه های اشتراکی فضای برای خلاقیت و ارائه خدمات به مردم بسیار فراهم است گفت: می توان شهروندانی که با مسئولیت پذیری به جامعه بزرگ 33هزار نفری پرهیجان و چابک دوچرخه های اشتراکی پیوسته اند را در یک مراسم گرد هم آورد و موضوع چگونگی افزایش کیفیت خدمات را از خود آنها جویا شد.

رئیس کمیسیون ساماندهی حاشیه شهر شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: شورای شهر آمادگی دارد تا به وسیله ظرفیت های شهرداری زمینه را برای توسعه دوچرخه اشتراکی در شهر مشهد فراهم کند.

وی افزود: امروز به یک شبکه خدمتی در مدیریت شهری نیاز داریم تا به واسطه آن بتوانیم زمینه را برای ترغیب شهروندان به استفاده از ظرفیت های این چنینی فراهم کرد.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اهمیت در نظرگیری فرهنگ دوچرخه سواری در شهر مشهد عنوان کرد: بخش فرهنگ شهروندی و حوزه سلامت شهرداری باید به این موضوع به صورت ویژه ای ورود کنند.

طهوریان گفت: امروز شاهد آن هستیم که نیروهای آتش نشان ما با حضور در مدارس به آموزش هایی در خصوص فعالیت های ایمنی انجام می دهند؛ از سوی دیگر همکاران ما در حوزه مجموعه باید و می توانند با حضور در مدارس خدمت دوچرخه های اشتراکی به طور کامل در اختیار دانش آموزان قرار بدهند.

رئیس کمیسیون ساماندهی حاشیه شهر شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به افزایش میزان استفاده کارمندان از سیستم دوچرخه اشتراکی بیان کرد: بایدو در حوزه اداری و سازمانی توانسته گام های خوبی را بردارد و امید است در حوزه دانشگاه و مدارس و کارکنان ادارات دولتی، نیز بتواند ورود خوبی داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه در شورای شهر آمادگی کامل داریم تا اعتبارات لازم را در راستای توسعه خدمات دوچرخه در سطح شهر مشهد ایجاد کنیم گفت: با آغاز شورای ششم، متهم بودیم که قرار است دوچرخه سواری را در شهر نابود کنیم اما امروز شاهدیم که با دریافت گواهی نامه ” مشهد شهر دوستدار دوچرخه ” عمیقا با فرهنگ دوچرخه سواری موافق و در جهت توسعه آن گام برمیداریم.

طهوریان عنوان کرد: شهرداری مشهد دارای خانواده بزرگ 40هزار نفری است که ظرفیتش در حوزه استفاده از دوچرخه به عنوان یک روش حمل و نقلی به ویژه بهره برداری از دوچرخه های بایدو به خوبی استفاده نشده، بنابراین باید برنامه ریزی دقیقی برای ورود خانواده کارکنان و پرسنل شهرداری مشهد به حوزه استفاده از دوچرخه های اشتراکی ایجاد شود.

رئیس کمیسیون ساماندهی حاشیه شهر شورای اسلامی شهر مشهد با تاکید بر اینکه بایدو برند خوبی برای شهر مشهد و مدیریت شهری محسوب می شود گفت: خراسان در حالی دارای بهترین دوچرخه سواران در کشور است که امروز بسیاری از استعدادهای ما در این حوزه در تیم های استان های دیگر به فعالیت حرفه ای مشغول بوده و خراسان به دلیل عدم تیم داری حرفه ای از این فرصت بی بهره مانده است.

وی با بیان اینکه برند بایدو پتانسیل ملی و تخصصی شدن را در خود دارد عنوان کرد: باید زمینه ایجاد یک باشگاه تخصصی از کاربران مجموعه بایدو فراهم شود تا در حوزه استعدادیابی نیز بتوانیم گام های موثری برداریم.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است. برچسب هادوچرخه اشتراکی مجید طهوریان عسکری مشهد تصویر پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز ارسال ایمیل 1 اردیبهشت 1403 20:450 خواندن این مطلب 2 دقیقه زمان میبرد اشتراک گذاری فیس بوک X لینکدین واتس آپ تلگرام اشتراک گذاری از طریق ایمیل چاپ