Loading...

یک لوسید ایر پس از برخورد با پایه چراغ راهنمایی در آتش سوخت

دسته بندی : اخبار روز کد خبر :69374
1403/02/07
3075

یک لوسید ایر پس از برخورد با پایه چراغ راهنمایی در آتش سوخت

یک لوسید ایر پس از برخورد با پایه چراغ راهنمایی در آتش سوخت

راننده یک لوسید ایر ضرب‌المثل قدیمی «هیچ کار خیری بدون پاداش نمی‌ماند» را به بدترین شکل ممکن تجربه کرده است. بر اساس گزارش‌ها، مجموعه‌ای از وقایع باعث شده این خودرو به پایه چراغ راهنمایی برخورد کند و کاملا در آتش بسوزد. اکنون، مقامات حین بررسی وضعیت امیدوارند که این سدان برقی پس از خاموش شدن دوباره آتش نگیرد.

حادثه در لهستان

این حادثه صبح روز 19 آوریل در تقاطع Aleja Niepodległości و خیابان Antoniego Madalińskiego در لهستان رخ داد. راننده با موفقیت از برخورد با وسیله نقلیه دیگری جلوگیری به عمل آورد. اما در نهایت به پایه چراغ راهنمایی در وسط تقاطع برخورد کرد.

ظاهراً سوراخ شدن جعبه باتری منجر به آتش سوزی خودرو و خاکستر شدن این لوسید ایر شده است. شدت آتش‌سوزی به حدی بود که پوسته خودرو بعد از حادثه به سختی قابل تشخیص بود. سه تیم آتش‌نشانی مختلف برای اطفای حریق به محل حادثه اعزام شده بودند، چون خاموش کردن آتش خودروهای برقی کار آسانی نیست.

لوسید ایر

این حادثه منجر به تاخیرهای متعدد در حرکت اتوبوس و قطار در این منطقه شد. خوشبختانه راننده در این آتش‌سوزی آسیب ندیده است.

با گسترش خطر آتش‌سوزی خودروهای برقی، شیوه برخورد آتش‌نشانان با آن می‌تواند تغییر کند. بنابراین آتش‌نشانان در حال بررسی روش‌های جدیدی برای خاموش کردن موثر چنین آتش‌سوزی‌هایی هستند. یک مورد قابل‌توجه در ژانویه اتفاق افتاد، جایی که یک تیم با موفقیت از یک پتو برای سرکوب شعله‌های آتش یک جگوار برقی استفاده کرد. این روش در مقایسه با شناور کردن وسیله نقلیه در یک استخر رویکرد منطقی‌تری است.

نگاهی به لوسید ایر

لوسید ایر یک سدان الکتریکی است که عنوان خودرو برتر سال 2022 را به خود اختصاص داد. این سدان محصولی از شرکت لوسید موتور است که رقیب تسلا در بازار خودروهای برقی محسوب می‌شود. تولید مدل ایر از سال 2020 آغاز شده است. تیپ پایه این خودرو تنها 480 اسب‌بخار قدرت دارد اما با خرید برترین تیپ آن، مالک خودرویی با 1111 اسب‌بخار قدرت خواهید شد.