Loading...

هونگچی EH7 کانورتیبل در نمایشگاه خودروی پکن چین رونمایی شد

دسته بندی : اخبار روز کد خبر :69448
1403/02/08
6736

هونگچی EH7 کانورتیبل در نمایشگاه خودروی پکن چین رونمایی شد

هونگچی EH7 کانورتیبل در نمایشگاه خودروی پکن چین رونمایی شد

هونگچی که به عنوان زیر برند فاو گروپ چین شناخته می‌شود، اخیرا به صورت رسمی از هونگچی EH7 کانورتیبل در نمایشگاه خودروی پکن چین 2024 رونمایی کرد. کانورتیبل بودن این مدل می‌تواند حس خارق‌العاده‌ای را به راننده و سرنشینان در رانندگی القا کند.

البته نسخه معمولی آن در 20 مارس معرفی شده بود. نسل قبلی هونگچی EH7 کانورتیبل موفق شد به پیشرفت زیادی در بازار برسد و حالا نیز طبق همین تصور به بازار عرضه شده است.

این نسخه عناصر مدل استاندارد خود را حفظ کرده و با جلوپنجره بسته و چراغ‌های جلو مشابه حرف 7 انگلیسی به بازار می‌آید. این نوع از چراغ به عنوان جدیدترین زبان طراحی هونگچی شناخته می‌شود.

از نظر ابعاد، این خودرو دارای 4980/1915/1490 میلی‌متر با فاصله بین دو محور 3000 میلی‌متر است. جذاب‌ترین بخش نسخه کانورتیبل وقتی است که سقف را جمع می‌کنید. پس به راحتی می‌توانید با رنگ‌بندی فوق‌العاده بدنه آن، متوجه خاص بودن این مدل در بین سایر خودروها شوید.

در کابین، مواد باکیفیتی به کار رفته و رنگ‌بندی جذاب بخش‌های مختلف، ترکیبی استثنایی می‌سازد. هونگچی EH7 کانورتیبل به یک نمایشگر 6 اینچی، نمایشگر دوگانه منحنی 15.5 اینچی به همراه نمایشگر هدآپ AR مجهز شده و تراشه اسنپدراگون 8155 کوالکام تاثیر مثبتی در کارایی این مدل نسبت به سایر خودروها دارد.

کابین طراحی پیچیده‌ای ندارد و بیشتر مناسب افرادی است که از فضای مینیمال لذت می‌برند، بنابراین دکمه‌های فیزیکی زیادی در آنجا به چشم نمی‌خورد. طراحی خاص فرمان ظاهری اسپرت به آن بخشیده و بیشتر شبیه به کنترلر بازی است!

علاوه بر آنها، صندلی‌ها طراحی یکپارچه‌ای دارند در حالی که رنگ‌بندی عناصر موجود در کابین، احساسی آینده‌نگرانه و پویا را به افراد موجود در خودرو القا می‌کند. هونگچی EH7 کانورتیبل در دو نسخه چرخ‌های عقب متحرک و چهار چرخ متحرک در دسترس قرار خواهد گرفت.

کمپانی CATL وظیفه تامین باتری لیتیومی سه‌تایی این مدل را بر عهده گرفته است. هونگچی EH7 کانورتیبل قادر است تنها در 3.5 ثانیه به شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت برسد. خوب است بدانید که این مدل در اصل به عنوان نسخه ارتقا یافته سری EH7 ساخته شده است.

سری EH7 در 5 مدل ساخته شده که با قیمت 229800 و 309800 یوان (تقریبا 31900 تا 43000 دلار) به بازار عرضه شده بودند. بنابراین حدس می‌زنیم که قیمت مدل‌های کانورتیبل از این میزان بیشتر باشد.

نوشته هونگچی EH7 کانورتیبل در نمایشگاه خودروی پکن چین رونمایی شد اولین بار در چرخان پدیدار شد.