Loading...

انتشار اولین تصاویر واقعی از جانشین بوگاتی شیرون

دسته بندی : اخبار روز کد خبر :69451
1403/02/08
5893

انتشار اولین تصاویر واقعی از جانشین بوگاتی شیرون

انتشار اولین تصاویر واقعی از جانشین بوگاتی شیرون

اولین تصاویر واقعی از پروتوتایپ جانشین بوگاتی شیرون با پوشش‌های استتاری منتشر شده که نمای واضحی از آن را نشان می‌دهد.

درحالی‌که مدت‌ها است در مورد جانشین بوگاتی شیرون می‌شنویم، سرانجام اولین پروتوتایپ آن با پوشش‌های استتاری رؤیت شده است. در یکی از این تصاویر می‌توانیم خودرو را در حال بارگیری داخل یک کامیون ببینیم. طبق گفته‌ها، این عکس توسط یکی از کارکنان ریمک گرفته شده است. علاوه بر این، تصویری واضح‌تر نیز توسط تاپ گیر منتشر شده است که نشان می‌دهد بوگاتی احتمالاً در حال ساخت تیزرهای رسمی هایپرکار جدید خود است. درهرحال، این خودرو که هنوز نامش را نمی‌دانیم، به لطف تناسبات آشنا و خط C شکل بزرگ در قسمت جانبی، فوراً به‌عنوان یک بوگاتی قابل‌تشخیص خواهد بود.

بااین‌وجود، با نگاهی دقیق‌تر می‌توانیم متوجه تفاوت‌های قابل‌توجهی با شیرون شویم مثل طراحی اتاق و گلگیرهایی که برجسته‌تر هستند. روی دماغهٔ تیز خودرو هم ورودی‌های هوای بزرگی دیده می‌شود درحالی‌که انتظار می‌رود جلوپنجرهٔ نعل اسبی حفظ شده باشد. هایپرکار جدید بوگاتی در عقب هم به یک اسپویلر فعال بزرگ مجهز است که در صورت نیاز به داون‌فورس بیشتر باز می‌شود و احتمالاً به‌عنوان ترمز هوایی هم عمل می‌کند. این بال عظیم با دیفیوزری همراه است که سر اگزوزها به‌طور یکپارچه در آن جای گرفته‌اند. چراغ‌های باریک عقب هم شبیه بوگاتی La Voiture Noire هستند و تا حدودی مک‌لارن P1 را هم به یاد می‌آورند. کاور پیشرانه هم به شیرون سوپراسپرت شباهت دارد و فضای اندکی را برای شیشهٔ عقب باقی گذاشته است.

توسعهٔ جانشین شیرون بیش از دو سال پیش اعلام و گفته شد در این خودرو پیشرانهٔ بنزینی حفظ می‌شود. سپس در اوایل امسال بوگاتی رسماً اعلام کرد که در هایپرکار جدید خود پیشرانهٔ V16 هیبریدی جدید جایگزین موتور W16 قبلی خواهد شد. فعلاً هیچ‌گونه مشخصات رسمی در مورد این قوای محرکه اعلام نشد اما طبق شایعات، پیشرانهٔ V16 که توسط کاسورث ساخته می‌شود، ۸.۳ لیتر حجم دارد و حدود ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. در کنار این، سه موتور الکتریکی هم وجود دارد که با تولید ۸۰۰ اسب بخار قدرت، مجموع خروجی را به ۱۸۰۰ اسب بخار می‌رساند. به گفتهٔ تاپ گیر، جانشین شیرون در ماه ژوئن رونمایی خواهد شد که یعنی کمتر از دو ماه با دیدن این هایپرکار فاصله داریم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۴ رای برچسب هابوگاتی شیرون تصاویر غیررسمی/جاسوسی هایپرکار