Loading...

خرید خودرو لاماری ایما از بورس کالا با قیمت قبلی – ۴ بهمن ۱۴۰۱

دسته بندی : اخبار روز کد خبر :31656
1401/11/02
6395

خرید خودرو لاماری ایما از بورس کالا با قیمت قبلی – ۴ بهمن ۱۴۰۱

خرید خودرو لاماری ایما از بورس کالا با قیمت قبلی – ۴ بهمن ۱۴۰۱

چنانچه قصد خرید خودرو لاماری ایما را دارید، می‌توانید در عرضه جدید این محصول آرین پارس موتور در بورس کالا که سه‌شنبه چهارم بهمن‌ماه به اجرا درخواهد آمد، شانس خود را برای خرید امتحان کنید. در این نوبت، همچون عرضه‌های پیشین، امکان خرید خودرو لاماری ایما از بورس کالا با قیمت پایه ۹۸۱میلیون تومان وجود دارد. البته تجربه عرضه‌های پیشین، و همینطور خیز اخیر قیمت‌ها این احتمال را تقویت می‌کند که قیمت نهایی برنده، اختلاف چند صد میلیون تومانی با قیمت پایه خواهد داشت.

شرایط خرید خودرو لاماری ایما از بورس کالا - چهارم بهمن ماه ۱۴۰۱

در این نوبت، قرار است ۵۵۰دستگاه Lamari Eama در بورس‌کالا عرضه‌شود که شامل ۱۵۰دستگاه لاماری‌ایما خاکستری، ۲۰۰دستگاه لاماری ایما سفید و ۲۰۰دستگاه لاماری‌ایما مشکی خواهد بود. موعد تحویل خودروهای قابل‌عرضه نیز پنجم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ اعلام شده. همانطور که اشاره شد، قیمت پایه همان ۹۸۱ میلیون تومان لحاظ شده و از آنجایی که درصد پیش‌پرداخت ثبت سفارش، ۵۰درصد قیمت پایه خودروی مدنظر می‌باشد، متقاضیان خرید می‌بایست حداقل ۴۹۱میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در حساب وکالتی خود نزد کارگزاری به عنوان وجه پیش‌پرداخت سفارش خرید داشته باشند. کارگزار این نوبت از فروش خودرو لاماری ایما در بورس کالا، کارگزاری آپادانا می‌باشد.

خودرو لاماری ایما شرکت آرین پارس موتور

هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و برای یک دستگاه خودرو می‌باشد. صدور سند و شماره گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود و خریداران جهت تحویل خودرو می‌بایست یکی از نمایندگی های مجاز آرین پارس موتور را مطابق لیست ارائه شده توسط شرکت انتخاب نمایند.

خودرو لاماری ایما شرکت آرین پارس موتور

خریداران خرید خودرو لاماری ایما از بورس کالا ملزم به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی و واریز وجه هزینه هایی همزمان با تسویه اصل مبلغ از طریق وب‌گاه sales.lamari.ir می باشند که عبارت است از ۹ درصد مالیات ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش به اضافه سایر هزینه ها جمعا به مبلغ ۲۴۷.۲۸۲.۲۶۵ ریال (شامل بیمه شخص ثالث، پلاک، مالیات و عوارض شماره گذاری و عوارض شهرداری). کلیه هزینه های فوق صرفا بایستی توسط شخص خریدار و از حساب بانکی شخص خریدار به حساب شرکت آرین پارس موتور از طریق وب گاه و درگاه پرداخت الکترونیک واریز گردد.

خودرو لاماری ایما شرکت آرین پارس موتور

انتهای پیام

نوشته خرید خودرو لاماری ایما از بورس کالا با قیمت قبلی – ۴ بهمن ۱۴۰۱ اولین بار در farsicar.com. پدیدار شد.