Loading...

پیش فروش کامیونت‌‌‌های دایون با قیمت‌‌‌های جدید

دسته بندی : اخبار روز کد خبر :11021
1401/01/21
40336

پیش فروش کامیونت‌‌‌های دایون با قیمت‌‌‌های جدید

پیش فروش کامیونت‌‌‌های دایون با قیمت‌‌‌های جدید

ثمین خودرو دیزل که تولید و عرضه کننده کامیونت‌‌‌های دایون در کشورمان است، طرح پیش فروش کامیونت‌‌‌های سری CGC ویژه بهار ۱۴۰۱ را آغاز کرده است. در این طرح، کامیونت ۱۰.۱۰۰ و ۶ تُن دایون (CGC1110 و CGC1106) عرضه شده. امکان خرید، هم بصورت نقدی و هم بصورت لیزینگی برای خریدار فراهم شده است. موعد تحویل نیز برای محصول ۱۰.۱ تُن، ۱۲۰ روز کاری و برای مدل ۶ تُن، آبان ماه ۱۴۰۱ اعلام شده است.

شرایط فروش کامیونت‌‌‌های ثمین دیزل خودرو

در این طرح پیش فروش، هم مدل ۱۰.۱ تُن و هم مدل ۶ تُن کامیونت دایون تنها بصورت شاسی عرضه شده اند. قیمت کامیونت دایون ۱۰.۱ تن در این طرح، ۱ میلیارد و ۴۷۹ میلیون تومان در نظر گرفته شده که در مقایسه با قیمت دی ماه سال گذشته نشان دهنده افزایش ۱۰۰ میلیون تومانی است. قیمت نقدی کامیونت ۶ تُن دایون CGC1106 نیز در حالی ۱ میلیارد و ۲۴۹ میلیون تومان اعلام شده که در فروش دی ماه ۱۴۰۰ قیمت ۱ میلیارد و ۱۷۹ میلیون تومانی برای آن در نظر گرفته شده بود.

و در نظر داشته باشید که قیمت‌ها بدون احتساب هزینه‌های شماره‌گذاری شامل سامانه سپهتن، هزینه پلاک، مالیات و عوارض شماره‌گذاری ذکر شده اند. این هزینه‌ها در زمان صدور دعوتنامه به خریدار اعلام و دریافت می‌گردد. گفتنی است موعد تحویل خودرو‌ها طبق اولویت ثبت نام می‌باشد. محل تحویل نیز از کارخانه ثمین خودرو دیزل واقع در منطقه ویژه اقتصادی بم اعلام شده است.

پیش فروش نقدی و لیزینگی کامیونت‌‌‌های دایون توسط ثمین خودرو دیزل - بهار ۱۴۰۱

مدارک و نحوه ثبت نام

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام عبارتند از فیش واریزی (به حساب شرکت)، کپی شناسنامه و کارت ملی برابر اصل، آدرس دقیق، کُد پستی ۱۰ رقمی، تلفن ثابت و همراه و برگه ثبت نام ثنا. دفتر مرکزی فروش ثمین خودرو دیزل واقع در شهرک صنعتی طرق مشهد است. جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرایط فروش و ثبت نام می‌توانید با شماره‌‌‌های ۳۳۹۳۵۰۵۰-۰۵۱ و ۳۳۹۳۵۰۶۰-۰۵۱ تماس حاصل نمایید.

همچنین می‌توانید با مراجعه به وبسایت شرکت ثمین خودرو دیزل، نزدیک ترین نمایندگی این شرکت را جهت مراجعه حضوری و کسب اطلاعات و یا ثبت نام بیابید. طبق اطلاعات مندرج در سایت ثمین‎خودرو دیزل، این شرکت در حال حاضر در استان‌‌‌های خوزستان، فارس، یزد، خراسان رضوی، مازندران، کرمان، اصفهان، گلستان، تهران، البرز، لرستان، کرمانشاه، زنجان، آذربایجان شرقی و اردبیل دارای نمایندگی است.

کامیونت دایون ثمین خودرو دیزلکامیونت دایونکامیونت دایون ثمین خودرو دیزلکامیونت دایون ثمین خودرو دیزلکامیونت دایون ثمین خودرو دیزلکامیونت دایون

انتهای

نوشته پیش فروش کامیونت‌‌‌های دایون با قیمت‌‌‌های جدید اولین بار در FarsiCar.com. پدیدار شد.