Loading...

پیکاپ لوکس چانگان با نام لنتاپ آمد

دسته بندی : اخبار روز کد خبر :24773
1401/07/04
5549

پیکاپ لوکس چانگان با نام لنتاپ آمد

پیکاپ لوکس چانگان با نام لنتاپ آمد

اواخر سال ۲۰۱۹ بود که چانگان با همکاری پژو، یک پیکاپ میدسایز دو کابین با نام Kaicene F70 رونمایی کرد، خودرویی که خیلی زود با نشان پژو و نام لندترک نیز راهی بازارهای هدف این خودروساز فرانسوی شد. اما با توجه به روی خوشی که این روزها بازار خودرو چین به پیکاپ‌ها، مخصوصا انواع لوکس‌تر این رده خودرویی نشان می‌دهد، چانگان تصمیم گرفته حضور در بازار پیکاپ‌ها را بیشتر کند. و با همین هدف‌گذاری، محصول جدیدی با نام Lantop معرفی کرده که ساختار و پلتفرم مشترک با Kaicene F70 یا همان پژو لندترک دارد اما هم در ظاهر، و هم از نظر طراحی و چیدمان داخلی، دارای ماهیتی لوکس‌تر و مجهزتر است.

2023 Changan Lantop

در مقایسه با Kaicene F70 می‌توان گفت طراحان چانگان در بازطراحی ظاهر لنتاپ عملکرد موفقی داشته اند و طرح چراغ‌های جلو به ظاهر یکپارچه که پیش‌تر در فیس‌لیفت سری کراس‌اوور های CS نیز دیده‌ایم، در ترکیب با جلوپنجره بزرگتری که حال یک قاب قطور کرومی نیز دور خود می‌بیند، به رسیدن به یک ظاهر امروزی‌تر، کمک کرده. در نمای جانبی نیز شاهد بازنگری در طرح قاب پلاستیکی دور محفظه چرخ ها هستیم. اما در نمای عقب، تغییری ایجاد نشده.

خوشایندتر از این بازنگری‌ها در طراحی ظاهری، کابین کاملا جدیدی است که چانگان با الگوی محصولات سری UNI برای لنتاپ طراحی کرده، کابینی که به واقع می‌توان گفت ماهیتی متفاوت و لوکس‌تر از پیکاپ‌های هم‌رده به این خودرو داده؛ از طراحی مدرن با نمایشگرهای دوتایی روی داشبورد و فرمان خوش‌فرم آن بگیرید تا متریالی که برای پوشش این فضا در ترکیب با چرم انتخاب شده.

پیکاپ جدید چانگان لنتاپ

هنوز اطلاعات زیادی از Changan Lantop در دست نیست اما این خودروساز چینی در معرفی، به بهره‌مندی آن از سیستم های هوشمند پیشرو اشاره کرده. برای مثال در کنار دید ۳۶۰ درجه مرسوم و دوربین دنده عقب، یک دوربین نیز بخشی از مسیر که زیر خودرو قرار دارد را به تصویر می‌کشد تا راننده اشراف بهتری به مسیر داشته باشد. ورود و استارت بدون کلید، کنترلگرهای چند منظوره روی غربیلک فرمان، تنظیم برقی صندلی‌های جلو، کروزکنترل، آینه‌های برقی دارای گرمکن، تهویه اتوماتیک با دکمه‌های به ظاهر حساس به لمسی که بر روی داشبورد ردیف شده‌اند، شارژر بی‌سیم گوشی‌های هوشمند و سلکتور حالت رانندگی نیز از دیگر امکاناتی هستند که چانگان در قالب مجهزترین مدل لنتاپ به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

چانگان لنتاپ با طول بدنه ۵.۶۰۰ میلیمتر بر روی دو محور به فاصله ۳.۴۳۰ میلیمتر سوار است و ابعاد کفی بار آن، ۱۸۵۰×۱۵۹۵ میلیمتر با عمق ۵۰۰ میلیمتر اعلام شده است. محرک آن نیز یک موتور ۲.۰ لیتری توربو بنزینی با ۲۳۳ اسب‌بخار قدرت و ۳۹۰ نیوتن‌متر گشتاور است که به گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک متصل بوده، در تیپ‌های تجهیزاتی بالاتر با سیستم AWD قابل عرضه است. در کنار این پیکربندی که صدی ۱۰.۶ لیتر بنزین می‌سوزاند، Changan Lantop با موتور ۲.۰ لیتری توربودیزل ۱۶۳ اسب‌بخاری که صدی ۸.۵ تا ۹.۰ لیتر گازوئیل می‌سوزاند نیز عرضه خواهد شد.

2023 Changan Lantop2023 Changan Lantopپیکاپ جدید چانگان لنتاپ2023 Changan Lantop2023 Changan Lantop2023 Changan Lantop2023 Changan Lantop2023 Changan Lantopپیکاپ جدید چانگان لنتاپ2023 Changan Lantop2023 Changan Lantopپیکاپ جدید چانگان لنتاپپیکاپ جدید چانگان لنتاپپیکاپ جدید چانگان لنتاپپیکاپ جدید چانگان لنتاپپیکاپ جدید چانگان لنتاپ

انتهای پیام

نوشته پیکاپ لوکس چانگان با نام لنتاپ آمد اولین بار در FarsiCar.com. پدیدار شد.