Loading...

نمایشگاه پکن 2024 – سه کانسپت جذاب هونگچی پرده‌برداری شدند

دسته بندی : اخبار روز کد خبر :69423
1403/02/08
6230

نمایشگاه پکن 2024 – سه کانسپت جذاب هونگچی پرده‌برداری شدند

نمایشگاه پکن 2024 – سه کانسپت جذاب هونگچی پرده‌برداری شدند

شرکت هونگچی حضور پررنگی در نمایشگاه پکن ۲۰۲۴ دارد و سه خودروی مفهومی و کانسپت جذاب را معرفی کرده است.


این خودروساز مشهور چینی اعلام کرد خودروهای خود را به سه دسته گل آفتابگردان طلایی، محصولاتی با صرفه‌جویی انرژی و نهایتاً انرژی جدید تقسیم خواهد کرد. چینی‌ها البته همین موضوع را در نمایشگاه شانگهای سال قبل نیز مطرح کرده بودند. باید دانست سری محصولات گل آفتابگردان طلایی هونگچی گران‌ترین خودروهای این برند محسوب می‌شوند و معمولاً فقط در دسترس مقامات دولتی قرار می‌گیرند.

اما به کانسپت های جذاب این خودروساز در نمایشگاه پکن بپردازیم که بزرگ‌ترین آن‌ها E702 نام دارد. انتظار می‌رود این خودرو پیش‌نمایشی از زبان طراحی جدید محصولات صرفه‌جویی انرژی هونگچی باشد. در بخش جلو یک جلوپنجره بزرگ و نوار نورانی قرمز مخصوص شرکت روی کاپوت دیده می‌شود. پروفایل جانبی E702 تقریباً مشابه خودروهای H9 و L1 به نظر می‌رسد. شاید هم این کانسپت در نهایت به نسل دوم H9 بدل شود.

کانسپت بعدی نیز E009 نام دارد که نشان سری محصولات انرژی جدید هونگچی را پذیرا شده و شاید پیش‌نمایشی از یک سدان جدید باشد. خود این نشان نسبت به قبل تفاوت‌هایی دارد. از نظر ابعاد می‌توان گفت کانسپت E009 هونگچی کوچک‌تر از سدان EH7 است و کاملاً آماده تولید به نظر می‌رسد. نمای جلوی خودرو کاملاً با کاپوتی عضلانی و چراغ‌های بومرنگ مانند متمایز شده است و در بخش عقب هم چراغ‌های Y شکل و سپری با دیفیوزر متفاوت به چشم می‌خورند.

نهایتاً به سومین کانسپت این برند می‌رسیم که بازهم به سبد محصولات انرژی جدید تعلق دارد هرچند به شکل یک شاسی‌بلند رونمایی شده است. این خودروی مفهومی با نام E007 شناخته می‌شود و از نظر طراحی شباهت‌های زیادی به سدان E009 دارد هرچند در بخش جلو جلوپنجره‌ای عمیق‌تر را شاهد هستیم. هر دو کانسپت یاد شده دارای رینگ‌های سه‌گوش خاصی هستند که بر اساس شنیده‌ها در مدل‌های تولیدی هم وجود خواهند داشت. این شاسی‌بلند نیز آماده ورود به خط تولید است و شاید تا قبل از پایان سال میلادی نسخه‌های تولیدی آن‌ها را مشاهده کنیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۲ رای برچسب ها2024 اخبار خودرو کانسپت نمایشگاه پکن هونگچی