Loading...

قیمت اکستریم VX + مشخصات فنی و تجهیزات

دسته بندی : اخبار روز کد خبر :68992
1403/01/31
7948

قیمت اکستریم VX + مشخصات فنی و تجهیزات

قیمت اکستریم VX + مشخصات فنی و تجهیزات

در این مقاله به بررسی لوکس‌ترین محصول چری در ایران یعنی اکستریم VX خواهیم پرداخت و قیمت آن در کشورهای گوناگون را ذکر خواهیم کرد.

آنچه در این مطلب می‌خوانید:

  • قیمت اکستریم VX
  • مشخصات فنی اکستریم VX
  • تجهیزات و امکانات اکستریم VX
اکستریم VX/نمای جلو و بالا

شرکت چری جزو قدیمی‌ترین برندهای حاضر در کشورمان است و می‌خواهد از این فرصت جهت ارائه محصولات متنوع و سطح بالا ارائه نماید. یکی از شاخص‌ترین شاسی بلندهای این برند در کشورمان با نام اکستریم VX شناخته می‌شود. این خودرو در واقع اکسید VX است که چری برای ارائه هویتی متفاوت از سایر محصولاتش آن را با نام اکستریم VX عرضه خواهد کرد.

داشبورد هایپراسکرین اکستریم VX

برند اکسید Exeed چندی پیش توسط چری تأسیس شد تا به عنوان برندی لوکس به عرضه محصولاتی متفاوت بپردازد. VX یکی از جدیدترین محصولات شرکت چری است که در سطح متفاوتی نسبت به سایر ساخته‌های این برند قرار می‌گیرد. پیش از این به‌طور کامل به معرفی اکستریم VX در پدال پرداخته‌ایم و اگرچه این خودرو هنوز به‌صورت رسمی وارد نشده اما ما می‌خواهیم قیمت آن در سایر کشورها را ذکر کنیم.

قیمت اکستریم VX

این شاسی‌بلند لوکس در کشور چین با پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوی ۱۹۷ اسب بخاری و گیربکس دوکلاچه عرضه می‌شود. بهای ارزان‌ترین نسخه خودروی یاد شده از حدود ۲۳۵۰۰ دلار شروع شده و به حدود ۲۵ هزار دلار می‌رسد. اکستریم VX در کشور امارات متحده عربی نیز عرضه می‌شود. البته این خودرو در بازار امارات با پیشرانه ۲ لیتری که ۲۶۱ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتون متر گشتاور دارد در دسترس است و قیمت آن بسته به تیپ انتخابی و تجهیزات متغیر خواهد بود. قیمت مدل تک دیفرانسیل کامفورت مجهز به پیشرانه ۲ لیتری از حدود ۳۷ هزار دلار شروع شده و به حدود ۴۲۰۰۰ دلار برای مدل بلک گلد می‌رسد.

اکستریم VX/نمای جلو

همان‌طور که گفته شد قیمت اکستریم VX در کشورمان اعلام نشده اما با توجه به قیمت این خودرو در کشورهای یاد شده و همچنین قیمت فونیکس تیگو ۸ در کشورمان می‌توان حدس زد این خودرو بهایی در حدود ۳.۵ میلیارد تومان داشته باشد که آن را به یکی از گران‌ترین و خاص‌ترین خودروهای چینی موجود در کشور بدل خواهد کرد. البته زمزمه‌هایی مبنی بر قیمت بالاتر از ۴ و حتی ۵ میلیارد تومان نیز به گوش می‌رسد هرچند باید منتظر تعیین قیمت این خودرو توسط شورای رقابت و سپس اطلاعیه رسمی اکستریم دراین‌باره باشیم.

مشخصات فنی اکستریم VX

اکستریم VX/نمای عقب

لوکس‌ترین شاسی‌بلند برند چری با دو نوع پیشرانه عرضه شده است. اکستریم VX در نسخه پایه از پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری توربو با ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتون متر گشتاور و گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه عرضه می‌شود. نسخه فول این خودرو که به پیشرانه ۲ لیتری توربو مجهز است ۲۶۱ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتون متر گشتاور دارد و یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک نیرو را به چرخ‌ها می‌رساند. البته امکان سفارش سیستم چهار چرخ محرک نیز وجود دارد.

 

تجهیزات و امکانات اکستریم VX

به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و لوکس‌ترین محصولات چری، اکستریم VX طیف کاملی از تجهیزات رفاهی و ایمنی را ارائه می‌نماید. دو نمایشگر دیجیتالی برای پشت آمپرها و نمایشگر مرکزی با ابعاد ۱۲.۳ اینچی، صندلی‌های چرمی، فرمان دی کات، پوشش چرم در اکثر بخش‌های کابین و… جزو شاخص‌ترین ویژگی‌های این شاسی‌بلند به شمار می‌روند. در جدول زیر می‌توانیم تجهیزات کامل این خودرو را مشاهده نماییم.

داشبورد هایپراسکرین اکستریم VX اکستریم VX چری اکسید نمای صندلی کابین اکستریم VX
  • تجهیزات رفاهی
سیستم تهویه مطبوع خودکار به همراه کنترل تهویه ردیف عقب
قفل ریموت + ایموبیلایزر
ورود و استارت بدون کلید
کروز کنترل
درب صندوق برقی
  • سیستم‌های کمک‌راننده
رادار پارک جلو و عقب
دوربین دید عقب
سیستم پایش فشار باد لاستیک‌ها
ترمز ضد قفل به همراه توزیع الکترونیکی نیروی ترمز
دستیار ترمز
کنترل کشش و پایداری
ترمز پارک خودکار
دستیار شروع به حرکت در سربالایی و سراشیبی
  • چراغ‌ها
نوربالا و نورپایین و مه شکن‌های LED
چراغ‌های جلوی خودکار
سیستم تنظیم ارتفاع نور چراغ‌های جلو
چراغ‌های روز روشن
نورپایین خودکار
نورپردازی کابین
  • مولتی‌مدیا
ناوبری
کنترل صوتی
نمایشگر LCD و پشت آمپرهای LCD
بلوتوث
اینترفیس صوتی اکسترنال
  • تجهیزات ایمنی
کیسه هوای راننده و سرنشین جلو + کیسه هوای جلو و جانبی و پرده‌ای
صندلی‌های کودک ایزوفیکس
اکستریم VX/صندلی ها
  • صندلی و فرمان
تنظیمات برقی صندلی راننده و سرنشین
حافظه صندلی برقی
استراحتگاه دست
صندلی‌های ردیف سوم
فرمان چند منظوره
  • شیشه‌ها و آینه‌ها
شیشه‌های برقی جلو و عقب
سانروف پانورامیک برقی
تنظیمات برقی آینه‌های جانبی به همراه تاشوندگی خودکار
سنسور باران

در پایان به اطلاع شما عزیزان می‌رسیم به محض اعلام قیمت اکستریم VX در کشورمان جزئیات آن را به اطلاعتان خواهیم رساند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای برچسب هاجدید شاسی بلند لوکس